Fullt upp och blandade känslor.

 
En bild uppe i bergen. 
 

Har som sagt fullt upp och vet inte vad jag egentligen ska ta mig till, måste söka jobb fort som möjligt och det lär ju bli svårt för mig för jag är faktiskt riktigt blyg, eller jag är det rättare sagt. Vågar knappt gå fram till en främande människa och säga något längre. Jag har både positiva och negativa tankar och humöret ska vi inte ens prata om. Det är jätte svårt för mig att vara glad hela tiden och jag förstår inte varför. Vad jag än gör så går det inte. Vill göra massor och jag VILL göra saker själv och visa att jag kan. Hur ska jag kunna veta vart jag ska gå in och söka jobb t.ex? Utan jag måste ta mig upp till ett Café där det är mest svenskar och Våga fråga! Måste dessutom till Mercadona och handla och Cordillo (tror jag att det heter). Men vi får se hur allt slutar. Vi hörs när jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback