3 Maj 2013

 
 
        
 
        
 
        
 
(Bilderna är tagna av mig med Elin's system kamera). 
 
 
Denna dag har varit i full rulle kan jag säga! 
Nationella i Engelska gick bra antar jag, vet inte ännu ju. 
Igår fyllde kära Elin år och idag firade vi henne på Flaten badet med hennes vänner och några tjejer från klassen. 
Vi hade jätte trevligt men redan vid åtta så drog lovisa, helne och frida för de var tvunga. 
Men jag och Hanna var kvar 1timma till sen stack vi också för vi frös riktigt mycket. 
 
Jag mår annars dåligt just nu för det är mycket tankar och dessutom så råkade jag sticka mig själv i munnen med ett grillpinne, så har ett jack i munnen nu och det gör så ont att svälja, prata och röra munnen ens.. 
Om det ej blivit bättre tills imorgon så får jag åka in och kolla helt enkelt. 
Jag mår annars bra.. 
 
Imorgon så ska vi åka till hjärtats mami och hjälpa henne med en del grejer. 
Vi får se hur länge vi kommer vara där haha, jätte trevligt att träffa henne! 
Hoppas hans syster Annika kan joina oss imorgon också. 
 
På söndag ser planerna lite oplanerat just nu, men som det ser ut nu så kanske det blir så att jag åker till Faster Anna och grillar med de, för hon har bjudit oss, får träffa min kära halv kusin Elvira då också. 
Jag måste dessutom till jobbet samma dag så vi får se hur jag ska fixa det i svängen där. 
Hoppas ni har jaft en bra vecka dessutom, min har varit både upp o ned och fullt upp hela tiden. 
Men nu ska jag ta och titta på en film och invänta hjärtat.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback