Ledig

 
 
Idag är vi lediga för att vi har studiedag i skolan, så det är skönt, vakande tjugo i 1 idag haha, sent jag vet. 
Men det är ju så himla skönt att sova ut, jag mår annars bra förutom att jag är snuvig igen, hur kommer det sig. 
Jag går runt med varma kläder hela tiden så förstår inte varför jag blir så sjuk lätt eller förkyld. 
Kan det vara så att mitt imunförsvar har blivit sämre sen min operation? 
 
Idag ska jag bara vara hemma, ska röja lite i rummet och städa. 
Sedan blir det bara att ta det lugnt, ska plugga lite också. 
Hittade en hel del kläder jag vill beställa redan nu, men kan ej göra det förns jag fått lönen min haha. 
Men det får vänta då, ska söka mer jobb, jag är ju barnvakt åt Luizas dotter någon gång i veckan hela tiden och på ett annat ställe, men måste få in fler dagar där jag kan jobba extra och så. 
Är desperat efter att få jobba nu haha, tycker att det är roligt. 
Nu ska jag ta och sätta igång i rummet så vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback