Förbannad

 
 
Kan man vara mer förbannad eller inte? 
Jag ska vara ärlig i bloggen nu, jag har rökt länge och just nu så har jag inga pengar och får absolut inga cigg utav mamma eller hennes kille. De tycker jag ska sluta och jag som har rökt länge kan inte sluta på en gång bara sådär, jag är så skjut förbannad att jag vill skjuta mig själv i huvudet utav detta beroende jag har!! 
Man kan inte bara sluta sådär fort och på en gång, det funkar inte så! Jag tror jag aldrig har varit såhär jävla förbannad i mitt liv förut! Kommer seriöst döda mig själv snart för att få slut på smärtan! 
Min mamma ger mig inte ens slumpen av ciggen längre som hon brukar göra ibland.. 
Kommer seriöst dampa ur snart!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback