På god väg..

 
Jag är i alla fall på god väg för att få min dröm kropp snart! 
Jag kämpar varje dag genom att springa, träna och röra på mig så mycket som möjligt. 
 
Idag har det varit en både bra och dålig dag, mycket tankar om livet och en hel del mer. 
Jag behöver nog inte ens nämna om hur jag mår.. 
 
Imorgon blir det i alla fall först skolavslutning för lillebror och sedan ska jag försöka dra mig till min egna skola för att boka in ett möte och hel del mer. 
Har precis duschat och ska nu ta och äta ett äpple och sedan lägga mig. 
Måste komma i säng betydligt tidigare tanke på jag har fått tillbaka mitt sömnproblem nu igen och somnar inte tills klockan är vid 4-5tiden på morgonen, här när mamma t.ex går upp för att börja sin dag på jobbet osv. 
Inte okej! (Hej BUP)
 
Ska ta och göra resten så ses vi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback