Mina dagar i Insta..

       
      
       
 
Första bilden är tagen från tisdags då jag var i stan på eftremiddagen med Elin. Andra bilden är tagen idag samt den tredje också. Fast den fjärde bilden är tagen från igår då jag var hemma hos Helena och fira Filippas födelsedag. Den blev både lyckad och kaos haha. Alla hade roligt, jag var i full gång hela tiden, åkte iväg en sväng också med en killkompis för att handla och sedan åkte tillbaka då jag får se att alla är as packade och jag var på g att bli nykter. Var aldrig full utan var lulig bara hela tiden vilket var skönt. Jag mår i alla fall skit annars så himla mycket i huvudet på mig just nu. Men är glad singel brud och lever mitt och försöker ta mina dagar med ett leende på mina läppar, svårt men måste. 
 
Imorgon har jag praktik så blir att åka dit och sedan hämta lille bror Jonathan från fritis efter jag slutat ungefär och sedan umgås med honom, bara honom, vi har fått sån bra kontakt jag och lillebror så det känns skönt att hämta honom och umgås med honom.. Efter det måste jag hämta ett par grejer hos en kill kompis och sedan drar jag hemåt och kanske drar ut och springer, vi får se om min ork finns för det. Nu ska jag ta och titta på film, vi ses. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback