Midsommar bilder

 
Glada Julia. 
 
 
Gulliga paret. 
 
 
Malou!
 
  
Dan. 
 
 
 
 
Crike lånade kameran.. 
 
 
Jag & Alex. 
 
 
Skratt attack 
 
 
Julia 
 
 
Alex lånade den också. 
 
 
Hemsk bild men Malou blev bra. 
 
 
Jag. 
 
 
5 kampen och Dan haffar guzz haha.. 
 
 Taxen 
 
 
5 kampen 
 
 Filip 
 
 
Grabbarna 
 
 
 
pelle. 
 
 
 Vädret 
 
 
Jag i 5kampen 
 
 
Filip, Dan och Malou 
 
 
Ovanligt Crke? 
 
 
Nästan alla. 
 
 
Jag & brosan crike. 
 
 
Fula jag men fina Brosan. 
 
 
Trött dan och Filip? 
(Klockan var mycket här). 
 
 
 
Ville ej vara med? 
 
 
Alex vad tittar du på hahaha? 
 
Dagen efter såg Filip & Dan ut såhär. 
 
 Filip 
 
 
Dan äru bakis haha. 
 
Finns mera bilder men orkar inte lägga upp alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback