Inser att man kunde sovit nu

 
(Håller på läser Inferno av Dan Brown just nu) 
 
Haha hur jävla idiotisk och knäpp är man på en skala egentligen!? 
Jag kämpade för att ta mig upp nu på morgonen och så efter man sköljt ansiktet och klät på sig kläder att man är  faktiskt inte behövde kliva upp ur sin förbannade sköna säng! Gahhh blir seriöst galen på mig själv ibland och speciellt i dessa situtaioner. 
 
Jag mår lite dåligt om det kommer till det psykiska delen med den fysiska mår bra förutom ryggen som vanligt. 
När de gäller den psykiska delen så är det väldigt mycket tankar om hur jag verkligen mår, hur mina kompisar/vänner behandlar mig, samt kärlekslivet & en hel del mer. Mycket tankar om allting just nu. 
Men jag får hoppas på att ni mår bra och har en toppen dag. 
Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback