Hello

 
Ja man kan ju ta och undra vad jag gör om dagarna typ.. 
Tränar en del och om man ska ta och fråga mig om hur jag mår, så mår jag sådär som sagt. 
Men det får f*n bli bättre nu tycker jag. 
 
Ligger i alla fall i sängen och ska snart upp och äta ett äpple sedan gå och borsta tänderna, för att jag ska upp tidigt och springa sen diska hemma och röja lite i rummet haha. 
Under kvällen blire filmkväll men ej hemma vettu, det blir någon annanstans. 
 
Ska med lillasyster till UMO imorgon och jag måste dit för att boka en tid för staven. 
Jag kommer också hämta Jonathan och får se vilket humör han är på imorgon haha, idag var han omöjlig men med lite tålamod så klarar jag det! 
Vi ses imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback