Godnatt

 
Äntligen ligger jag i sängen min men ensamt är det, är själv i hela rummet och imorgon så åker mamma till jobbet tidigt och pappa. Vad ensamt det kommer bli för mig, men skönt också! För då får jag jag göra ad jag vill hemma. 
 
Mår i alla fall SKIT, man trodde allt var bra men slutade med att allt blev skit i helvetet med allt och alla. 
Orkar faktiskt inte bry mig längre, ska ta och sluta lita på människor och bara lita på mig själv snart, bry mig mera om mig själv men det vet jag att de aldrig kommer hända för jag bryr mig för mycket om andra. 
 
Tänkte dra ut och springa imorgon/idag så vi får se hur det kommer gå, tänkte springa den vägen jag brukar men är tveksam. Ska dessutom hämta lillebror och får se vad som sker närmare mot kvällen. 
Ska ta och sova nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback