Dags att dra ut & springa

 
Nu ska jag dra ut och springa 2mil är det bestämt, brukar gå ut och springa så mycket 3 gånger i veckan, annars springer jag 9km eller 10km de vill säga 1mil. 
 
Min går kväll ska vi inte ens beskriva, jag stack ut och gick på en promenad i regnet för mig själv och pratade med Elin & Angelica (stora syster). Jag kan säga så här jag mår as dåligt och vet inte hur jag ska göra för att jag ska kunna må bra igen, musik får mig inte ens glad längre, ingenting.. Mamma vet inte heller hur hon ska göra för att jag ska kunna må bra igen. 
Men nu ska jag gå ut och springa och rensa tankarna lite. 
Vi ses. 

Kommentarer
Postat av: elin

du stark vännen

Svar: Tack
Stephanie L. Redman

2013-06-17 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback