Dagens planer

 
Idag kommer ska dra snabbt in till jobbet mitt och fixa. 
Sedan träffa Elin min närmaste tjej kompis och fika med henne och prata lite skit allmänt. 
Jag mår fortfarande sådär men det blir bättre som sagt och jag hoppas det blir bättre för det är inte roligt att må förvirrad hela tiden. 
 
Jag kommer under veckan försöka träffa mina små syskon och umgås med dom men frågan är när för C skulle höra av sig när hon kommit hem. 
Jag ska annars ta det lugnt, ska kanske dra iväg och bada också men det får vi se om det uteblir. 
Jag gillar däremot ej vädret idag men hoppas det blir finare! 
Ska göra mig i ordning och sedan dra iväg. 
Vi ses ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback