What's up

 
 
 
Andra bilden är på mig och min klumpiga lillasyster haha när jag var och hälsade på dom förra veckan. 

 

Idag ska man få träffa sin halv kusin och hennes lilla bebis som hon fick för ett litet tag sen. 
Får äntligen träffa den nu hehe, jag mår i alla fall prima skinka. 
Denna sommar har varit sjuk så därför har jag inte bloggat för det har varit jätte mycket och jag har inte haft ork. 
Jag kommer i slutet av augusti åka till min far och hälsa på honom och det ska bli riktigt roligt, för åker ned med mina små syskon också, får se hur länge man blir borta men ett litet tag i alla fall. Kommer ta med min data för att kunna göra plugg där nere också, börjar skolan den 21 så tar det med dom då. 

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning, så vi ses sen eller om ett tag. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback