Orkar inte

 
(Bild tagen för 4månader sedan ca). 
 
 
Ska vara ärlig, orkar faktiskt inte bry mig längre om någon eller något. 
Jag har sjunkit så lågt i mina egna ögon tycker jag, är inte samma Steffie som var förut. 
Är en helt annan person nu och det är jätte jobbigt. 
Vill inte behöva vara den där som ALLTID ställer upp osv, hra tillräckligt jobbigt och mår inte bra vilket ALLA tror. 
Men ändå så är jag den snälla och ställer upp always. 
 
Är i alla fall hemma och tänkte sova snart, ska upp tidigt och lämna nycklar.
Sen får vi se hur dagens planer kommer se ut för mig. 
Ska hoppa in i duschen nu och sedan lägga mig, tänkte ta ett bad förut men orkar inte för slutar alltid med att jag ligger där bara i 2min typ. 
Vi ses. 

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Finaste steffie saknar dig hoppas allt är bra med dig.

Svar: Tack gumman!! Saknar dig också. Allt är bra annars med hälsan men mentalt fucked up. Hoppas allt är bra med dig!
Stephanie L. Redman

2013-07-03 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback