Sött att titta på barnkläder..

 
En body för en liten pojke.. Hur sött som helst.. 
Älskar Nalle Puh. 
 
Så himla fin..
söta skor. 
Gulliga byxor! 
Kollektion från Newbie! 
 
 
Åhh blir så sugen att ha barn haha... jag älskar barn, varför den kom upp i hjärnan på mig var för att jag kommer ha det svårare att skaffa barn ju nu? Så vill inte missa chansen till det.. 
Men jag älskar barn och är för ung för att skaffa barn nu och det är inte läge nu i alla fall, p.g.a operationen. 
Jag hoppas att det kommer ändå bli lättare för mig att skaffa barn men vi får se.. 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag kväll. 
Vi ses imorgon. 

Kommentarer
Postat av: jennifer

overallen och jeansen/byxorna köpte manne igår till bebisen ;) du ska allt få gosa med den när den är här!

Svar: ÅHH det hoppas jag att jag kommer få göra!! ;)
Stephanie L. Redman

2013-01-27 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback