På Tal Om Sjukhus.

 
 
 
Under hela förra året i början av sommaren så var jag på sjukhuset p.g.a en anledning, var tillbaka där i augusti för en check kontroll. Fick en ny tid i November, då jag inte kunde gå på den för jag var sjuk då. 
Jag var också på sjukhuset p.g.a en jobbig hjärnskakning jag hade fått och fick gå på en kontroll den 2Januari. 
Jag var också tillbaka där 1 vecka senare den 8 Januari och kollade hur stor en sak var som sitter inuti mig. 
Och ska dit imorgon och på fredag, jag hoppas att det blir sista gången jag är där på 1 helt år eller långt framåt. 
 
Idag så har jag varit på Vårdcentralen med Alexandra och det gick bra och sedan har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, lite tråkigt faktiskt, tror jag ska ta ett varmt och skönt bad istället och bara koppla av, skulle behöva det och sedan komma upp ur badet som en ny människa. 
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback