På tal om Magsjukan/Maginfluensan!

 
 
 
 
Jag hade det under mellandagarna och det var de värsta jag hade varit med om sen 5år tillbaka.
Jag har några tips så att ni inte behöver ha det. 
 
° Svälj 5 vitpepparkorn. 
° Ät mycket som innehåller C-Vitamin. 
° Drick mycket cola, fast de är mycket socker jag vet. 
° Drick nypon eller blåbärs soppa på morgonen. 
° Ät filmjölk, utan socker och flingor. 
° Gå på promenader (Håll dig varm). 
° Tvätta händerna noga. 
° Byt ut hand dukar 1 gång i veckan. 
° Sov ordentligt. 
° Ät lugnt och inte fort för då hänger inte magen med. 
° Sov rakt istället för som en köttbulle, du sträcker ut tarmarna då, och du blir lugn. 
 
Allt detta kan ni tänka på, för jag lovar er, de hjälper! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback