Mitt år som 2012.

Januari. 
 
 
Var på Gran Canaria med min far o hans familj. 
 
Februari. 
 
 
Träffade ofta mina vänner från Egalia. 
 
Mars. 
 
 
Flyttade hem till Mor min. 
 
April. 
 
 
Fick tillbaka känslor för en kille o började träffas igen, men tog slut lika snabbt. 
 
Maj.
 
 
Pappa Pelle o Lillasyster. 
 
 
Alexandra o Jag. 
 
 
Jag.
 
Resan till Paris, var en Slalom tävling som pappa P var med i. 
 
Juni. 
 
 
Gick ut 9:an, Samma dag var Balen. 
 
Juli. 
 
 
Var i Riga med Familjen. 
 
Augusti. 
 
 
Träffade en kille o tog slut i september. 
 
September. 
 
 
Jag fyllde 17år. 
 
Oktober. 
 
Jag och Steffie började umgås hela tiden. 
 
November. 
 
Oförklarad månad, som ej kommer glömmas. 
 
December. 
 
Denna månad fick jag fina julklappar o besök uppe i östersund hos min morbror. 
Bild tagen på en lyckad nyår. 
 
Och så välkomnar vi året 2013 med denna bild på mig och Alexandra! 
 
Detta år ska jag lyckas med. 
 
° Träna. 
°Tävla i Slalom Skateboard. 
° Skaffa ett jobb. 
° Fylla 18år. 
° Resa utomlands med vänner eller en nära vän. 
° Klara studierna. 
° Fixa knäna. 
 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Heting !:)

Svar: Tack
Stephanie L. Redman

2013-01-05 @ 19:53:04
URL: http://www.nattstad.se/Gustav.Vestr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback