lyckad nyårsfest

 
(Bilden tagen från Carro's blogg). 
 
Haha vet inte vart jag ska börja egentligen. 
Igår var kvällen/natten väldigt lyckad må jag säga tills man drog helt enkelt. 
Inte roligt att avsluta kvällen på det sättet jag gjorde, ångrar det att de hände på det sättet. 
Dessutom så var de ej kul att åka hem själv när de var så många idioter ute, blev förföljd o folk drog i mig (funny not). 
 
Men i alla fall. Kvällen började med att vi hade de lugnt, sen efter 00:00 var det fullt ös på alla, dansade ruset av mig och gud vet vad hur full jag var. Finns så skämmiga bilder på oss så att jag dör av skratt. 
Men det var super kul. 
 
Mina nyårslöften ska jag hålla till o det är. 
 
• Har slutat röka redan. Rökte igår på fyllan tydligen, vilket jag ej minns. :S 
• Gå på alla lektioner i skolan om jag inte ligger i 38° feber. 
• Skaffa ett stabilt jobb vid sidan om. 
• Hårdträna till våren/sommaren! 
• INGEN ALKOHOL i blodet varje månad längre. 
 
Dom här nyårslöfterna kommer jag lyckas med för jag tror på mig själv. 
Så wish me luck! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback