Godmorgon på er

 
 
 
Idag vakande jag inte bra, har världens jobbigaste värk i hela ryggen och magen. 
Vill inte ta Alvedon för att jag har tagit för mycket Alvedon i flera år och nu får det räcka tycker jag. 
Jag har värk från Cystan och jag längtar till min operation på fredag för att efter det så är värken borta. 
Jag och Alexandra ska till Luiza idag och umgås med henne och sova hos henne, men vi måste prata med mamma först angående sovandet eftersom vi har skola imorgon. 
Jag ska ta och försöka äta lite frukost nu och sen ta en dusch. 
Dessutom så hatar jag det här vädret, det är för kallt och man fryser ju ihjäl? 
Hur kan Ryssland vara van vid denna kyla? Jag skulle helst vilja vara i ett varmt land just nu och bara ta det lugnt. Tur som så är det inte långt kvar till Mallorca och Paris, och där är det varmt. Vi ska vara på Mallorca i 3dagar extra när tävlingarna är slut, direkt därifrån åker vi till Paris, härligt. 
Vi ses. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback