Godmorgon

 
 
(Bild från Paris förra året). 
 
Idag vaknade jag inte med så himla mycket värk i livmodern, skumt tycker jag men det kommer väll senare antar jag. Jag hostar en massa så det gör jätte ont i livmodern då såklart. Men jag mår annars bra, är bara trött. 
Jag kommer nog inte gå till skola imorgon i alla fall, blir att stanna hemma så att jag känner att jag orkar gå. 
 
Jag blev väldigt förvånad igår att jag fick betydligt mer besökare på bloggen än vad jag har någonsin haft förut! 
Jag blev jätte glad och ni kan följa mig via bloglovin om det är så också hehe. 
Jag kommer blogga lika mer och lika mycket nu så bli inte besvikna läsare! 
 
Ska försöka ta mig en dusch snart så får mamma hjälpa mig lite med plåster osv... 
Jag kommer idag bara vara hemma som vanligt, men ska försöka göra något, fast jag inte får anstränga mig! 
Nu blir det att äta lite frukost så syns vi sen! 
 

Kommentarer
Postat av: frida helin

bloglovin byte? kommentera i min blogg när du har lagt till mig så lägger jag till dig med! :)

Svar: Gjort! Följ mig nu ;)
Stephanie L. Redman

2013-01-27 @ 11:07:26
URL: http://fridalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback