Fy fan va ont man har!

 
Godmorgon på er alla mina läsare! 
Jag har riktigt ont och vet inte vart jag ska ta vägen egentligen! 
Jag får smärtstillande men det värkar ändå i hela livmodern. 
Det dom har gjort är att de har tagit bort min äggstock på vänstra sidan och äggledaren på vänster sida, samt tagit bort cystan som satt där. 
Så jag har bara 1 äggstock nu och det är lite jobbigt ändå, för det kommer bli svårare för mig att skaffa barn sen. 
Måste köpa ett ägglossnings test för att se när jag har ägglossning. 
Jag mår annars bra och hoppas att jag blir så bra snart som möjligt att jag kan gå till skolan och umgås med vänner. 
Nu ska jag ta och vila lite till, så vi ses sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback