Frågor o om mig!

 
Alla frågar mig en massvis med saker varje dag, från himmel o jord!? 
Svaren jag ger kanske inte är dom bästa, men de stämmer en hel del. 
Jag vet att jag inte är en perfekt person men jag ställer alltid upp för allt o alla när de behöver någon att prata med. 
Vissa frågor de ställer mig är om sex, graviditet, jobb, familj och alkohol o droger. 
Jag har min säkraste sida när de frågar mig om är sex, graviditet, familj och alkohol. 
När det kommer till jobb och droger så är jag inte 100%, utan då får de gå vidare till UMO eller en studievägledare o prata om jobb eller någon annan. 
 
Jag ska vara helt ärlig, jag har ALLTID brytt mig mer om andra än mig själv. 
Varför jag gjort/gör det är för att jag har väldigt mycket livserfarenheter i mitt liv under min uppväxt och bryr mig enormt mycket. 
Jag har aldrig brytt mig om mig själv nästan eller frågat någon om sex, graviditet, alkohol, jobb och familjsituationer. 
För jag vet redan! 
Jag kommer alltid finnas här för vem som helst. 
Frågan är nu bara har jag fått prata med någon om precis allt om mig och ordentligt? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback