Dagens gissa låt

Lägg din hand mot min kind
visa mig vägen
kommer du ihåg den
det känns så skönt att komma hem
för när du ser mig
blir du lycklig
om du känner dig ensam
öppna dig då
dela med dig av känslan jag kan nog förstå
Om ditt hjärta slår
kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår
kommer jag känna av dig själv vart jag än går
Vart jag än går
Vart du än går
Du vilar här på mitt bröst
för mig är du livet
men jag tar dig förgivet
Förlåt jag kan vara dum
När disträheten tätnar
När jag hör dig
Om ditt hjärta slår
kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår
kommer jag känna av dig själv vart jag än går
Spela vår låt nu
ta mig med storm
kan vi inte dansa som förr
och hela natten lång
Bli nu ett med mig darling
jag vet att vi kan
men sen vill jag hålla din hand
Om ditt hjärta slår
kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår
kommer jag känna av dig själv vart jag än går
Om ditt hjärta slår
kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår
kommer jag känna av dig själv vart jag än går
Vart jag än går


Kommentarer
Postat av: Anonym

stiftelsen vart jag än går :DDDD

Svar: Rätt ;)
Stephanie L. Redman

2013-01-14 @ 10:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback