5 Januari 2013

 
(Bild tagen i Paris 2012).
 
Idag har jag varit o hämtat pappret på mitt brytningsfel, så nu kan jag beställa glasögon till mig själv. 
Får se vilket märke det kommer bli, jag har ju brytningsfel på långt o kort håll. Tråkigt jag vet, men jag är riktigt fin i glasögon faktiskt. 
 
Jag mår i alla fall bra och tycker synd om min älskade som är magsjuk just nu, har hjälpt han via sms hur han ska bli bättre, o det har hjälpt. Nu återstår bara nyponsoppa eller blåbärs soppa för han. 
Men annars är allt toppen. 
 
Angelica är här fortfarande och vi har rensat hela rummet och städat som in i gatan haha.
Det var en massa liv och skrik men till slut så fixade vi det. 
Jag ska snart titta på film med henne, det blir Disney kväll. 
Vi ses senare eller imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback