låt bilderna tala.

 
 
 
 
Under dom senaste dagarna eller under helgen så var jag upptagen en hel del. 
Jag träffade ****** och vi hade jätte trevligt, min lilla syster fyllde år igår så då firade vi henne en stund hemma. 
Därefter så åkte jag och Alexandra hem till stora syster Luiza och satt barnvakt år lilla Julia medans hon var iväg en stund. Vi kom hem i tid och la oss direkt. 
Imorse vaknade jag med världen värk i hela kroppen och huvudvärk. Drog till skolan ändå och fick reda på att vi hade inga lektioner. Roligt!? 
Åkte hem och sov och sov.. Sov tills klockan var halv 6! Tror jag aldrig har sovit sådär länge i mitt liv. 
Har haft feber och har fortfarande låg feber. 
Mamma tog bort stygnen i alla fall idag från operationen så det var skönt och det läcker jätte fint! 
Ska ta och lägga mig nu och testa dra till skolan imorgon. 
SES! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback