kvällen



Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta om denna kväll hur den slutade haha. Först var jag hos Adam för han fyllde 20år. Sen så mötte jag upp Carro och Fredrik vid 22 tiden i Flemingsberg, då vi skulle på en fest men den var dålig och folk gick ut o in hela tiden haha.Så vi stack därifrån in till stan och hamnade till slut på Sky Bar inne i t-c haha. Vi drog vid två för de brukar stänga då. Vi bestämde att vi skulle dra hem och sova. Jag ligger äntligen i sängen nu och ska sova efter detta inlägg. Haha men det var en rolig, knasig och jobbig kväll. Bror min ringde mig hela tiden också vilket var jobbigt men han bryr sig mycket så jag uppskatade det.

Imorgon ska jag upp vid 12 tiden, men jag är så knäpp att jag ställer in klockan på 5min snozze mellanrum haha.. Hoppas jag kommer upp vid 12! Det är ett måste för att jag ska iväg sen och träffa ******. Avslöjar ej namnet hehe. Men nej nu ska jag sova! Vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback