2013-02-16

 
Godmorgon på er! Idag så vakande jag med att jag var stel i hela kroppen. Men det gick över efter man åt frukost, Angelica sov bredvid mig så det blev lite trångt men det funkade haha. Idag så har vi än så länge varit på Willys med familjen och handlat lite godis, läsk och Redbull i blåbärs smak. Vi får se vad som sker mer, tror att vi bara ska vara hemma och mysa med film osv. Jag mår bara bra och hoppas att ni får en toppen helg för det ska vi ha i alla fall. Ska gå ut i köket nu och vara social så ses vi senare ikväll. Btw orkar inte hålla på mer med designen får göra det senare ikväll kanske, måste byta ut hela designen tror jag för att flytta min meny till vänster på bloggen, men när jag väll försöker så vill den inte, då åker den ner längst ned på min bloggsida. Irriterande. Vi ses. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer (halvkusin)

Det är för att bredden på inläggen är för breda ;)

Svar: Tack så mycket Halvkusin ;)
Stephanie L. Redman

2013-02-16 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback