Planering

 
 
 
 
Planeringen för min födelsedag är rätt så mycket faktiskt.. 
 
° Hur många som ska komma på förkröket. 
° Hur många som ska med ut. 
° Vad som ska handlas hem. 
° Vad som ska ätas innan. 
° Vad för musik. 
° Vart (Hemma) eller (lokal). 
° Klänning + skor eller snygga byxor med en blus. 
 
Det är rätt så mycket mer som står på listan men måste veta vilka och hur många som kommer på förkröket och en hel del mer måste fixas och vetas. Eftersom jag kommer hem den 18 september det vill säga 2 dagar innan allt ska ske på min födelsedag.. Blir ju borta i 3veckor så måste försöka fixa detta innan jag åker och när jag kommer hem direkt. 
 
Vi får se hur det kommer gå haha. 

Kommentarer
Postat av: carro

Ja juste du blir ju 18 snart:)) taggad?<3

Svar: Jupp :)) Nja lite kanske :) <3
Stephanie L. Redman

2013-08-12 @ 20:25:06
URL: http://carrovarro.blogg.se
Postat av: Anieliqa

Du skulle ju låna klänning av mig? ;)

Svar: Jag vet men vill helst inte gå ut på krogen med klänning så jag ska ha klänning i början och sedan byxor osv ..
Stephanie L. Redman

2013-08-12 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback