Liten förkylning

 
Jag och prinssesan. 
 
 
Jag har fått mig en liten förkylning nu och jag vet inte varför, jag kallsvettats om kvällarna bara och har enormt konstiga drömmar.. Jag skulle åkt iväg idag med mina små syskon på Skansen med C och haft roligt, men fick en påminelse på min mobil att jag skulle till UMO idag, satan säger jag bara. Jag som vill dra till Skansen och umgås med mina små syskon också. Jonathan följde med dom också och jag vill jätte gärna träffa honom.
 
Jag mår annars skit i skallen haha, mycket som sker i livet just nu, är inte mig själv längre så måste hitta tillbaka till mig igen. 
 
Kanske inte har nämnt det här i bloggen, jag åker utomlands den 28 Augusti och blir borta fram till den 18 September, två dagar innan jag fyller år så kommer jag hem hit till Sverige, brrr det kommer nog vara kyligare än vad det är på Gran Canaria. 
Blir borta 3 veckor och några dagar till så nästan 1 månad blir jag borta ifrån Sverige fram tills den 18. 
 
Jag kommer fira min 18års - dag här i Sverige med mina vänner, ska först hyra en lokal och föra där och sedan vid 22-23 tiden drar vi ut på krogen haha, inte för att det är en så stor sak att dra ut på krogen men men. 
 
Nu ska jag i alla fall dra vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback