Kvällens planer

 
Bild tagen ifrån weheartit.com 
 
Ikväll blir det att fira en kompis till oss som fyller år, det ligger i bro så jag måste hinna med att ta sista pendeln hem sen. 
 
Jag mår i alla fall lite bättre idag men känner att en förkylning är på g nu, en riktig förkylning.. 
Imorgon ska jag sitta barnvakt åt lilla Julia, de vill säga luizas dotter, får ha en kompis över också så ska fråga Filippa om hon vill komma över då hehe. 
På söndag blir det jobb, och veckan efter det blir det sista jobb dagen för åker den 28 ju och då kan jag ju inte jobba den söndagen som kommer. Men när jag kommer hem igen så ska jag jobba. 
 
Måste dra nu, ska hämta Elli och Andreas från skolan. Vi ses! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback