Instagram + My day

 
 
 
 
 
 
Steffiies@instagram 
 
 
Jag mår bra, denna dag har det varit fullt upp och blandade känslor. 
Känslor som har varit dåliga och bra, fått prata ut med en killkompis till mig och det kändes mycket bättre och skönare efter jag pratat med honom. 
Tidigare träffade jag stora systern min Luiza snabbt en sväng i stan. 
Sov under natten som var hos min bonus mormor med min bonus mamma och små syskon. 
Var jätte mysigt och trevligt, vi somnade vid 1 för att vi tittade på film. 
 
Ska i alla fall imorgon gå ut och springa och träna lite. 
Filippa kommer förbi mig imorgon efter hon slutat så ska vi ta det lugnt och prata lite om allt. 
Ska dra vidare nu så vi ses imorgon. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback