Gran Canaria

 
 
 
Primark i ett köpcentrum på Gran Canaria. 
 
 
Alisha super glad som alltid haha. 
 
Vi kom fram igår kväll 23:00 i spansktid, men annars i svensk tid så kom vi fram 00. 
Denna dag har jag och Carro varit på Primark och där köptes det en del som jagg behövde, vi har varit överallt och handlat, vi har desutom badat i poolen här och hälsat på en del människor, en hel del att komma ihåg haha. 
Imorgon får vi se vad som sker, planerna ser ut att bli att dra till stranden och sola + bada senare under kvällen har jag ingen aning om vad som sker men det kommer. 
Har i alla fall haft fullt upp, har ett kontant kort här nere också så att pappa och Carro kan ringa mig om det är något haha. 
Jag mår super bra och har det riktigt fint här nere. 
Vi ses. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback