Fuck allt!

 
(Jag idag, från min instagram Steffiies). 
 
Fan vad jag bara vill gå under just nu, har så in i helvete ont i hela min livmoder just nu, men mest på den sidan jag har opererat mig och där min enda äggstock sitter, har i hela livmodern och nej det är inge mensvärk. 
Jag har svårt att andas när jag har så här ont, har testat att ta smärtstillande men det har ej hjälpt. 
Har gråtit för det gör så ont, kan knappt sitta, bära tungt, gå fort, eller hålla mig,
När jag blir kissnödig så måste jag gå på en gång för annars håller jag nästan på att kissa på mig. 
Vet inte varför jag har så här ont överhuvudtaget men hoppas det är inget allvarligt bara. 
Åker till sjukhuset imorgon vilket fall som helst och sätter mig där i flera timmar för att få reda på varför jag har så ont. Har dessutom haft JÄTTE små blödningar som har slutat nu dessutom, fick det på eftermiddagen idag och nu i kväll har det slutat? WTF? 
 
Men ska kolla i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback