Det ni inte visste om mig!

 
Saker ni inte visste om mig är att jag är en väldigt snäll och öppen person. 
Är trevlig och alltid social oavsett vilket humör jag än är på. 
 
Det många som inte vet är att när jag är ledsen, arg eller väldigt glad så skriver jag låt texter eller skriver en del. 
Jag älskar att sjunga och skriva mina egna låtar. 
Har aldrig sjungit mina egna för jag vågar inte och det är inte många som har hört mig sjunga heller. 
Jag vågar inte p.g.a jag är rädd över vad någon ska tycka om min sång röst. 
Har varit med i de skolor jag gått i på julavslutningar och andra saker där man sjunger. 
Älskar att vara med i luica tåg och sjunga höga toner. 
Kommer fortfarande ihåg när vi sjöng i kyrkan i Aspudden och älskade att sjunga ut i kyrkan för rösten blir så mäktig där inne. 
Älskar höra andra sjunga gospel t.ex och vill också börja med det men VÅGAR ICKE. 
Vad ska jag göra för att kunna våga?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback