Tröttare än tröttast

 
 
Fy fan vilken dag! 
Hade nationella prov i svenska först på morgonen och efter det så hade vi princip slutat. 
Jag, Elin och Hanna drog in till stan sedan och kollade kläder haha, det gick super. 
Sedan så åkte jag till Haninge Centrum med Hanna och stod på BIKBOK i 1/2 timma för att Angelica ville så gärna ha en bodysuit/byxdress så jag ställde upp som alltid, fick dessutom ett par svarta jeans utav henne. 
Sedan så drog jag till Älvsjö och mötte upp Lillasyster, hon ville ha ett par byxor också. 
Så vi åkte till Skärholmen och hon fick shoppa lite, hon köpte dessutom hårfärg så det håller hon på med just nu. 
Dessutom så mötte jag på Eddy, Aran och Kostas, det var jätte länge sen jag träffade på alla tre så där haha. 
Pratade gamla minnen och sedan hur det går med livet nu, med brudar, killar osv, var super trevligt men men. 
 
Ska ta och lägga mig snart för är så otroligt TRÖTT! 
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback