sтєphαηιє ♥ † ∞ ☯ ღ ▲ εïз ▽ ♕

99 Saker om Moi.
 
 
 
 

1. Fullständigt namn? - Stephanie Johanna Therese Lindgren Redman 

2. Exakt ålder? 17 år och 8månader. 

3. Vart bor du? Stockholm!

4. Bor tillsammans med? Min mamma, hennes kille och min lillasyster Alexandra. 

5. Husdjur? Inga. 

6. Färg på ditt hus? Haha gult tror jag. 

7. När är du född? 95. 

8. Klass? 1:an på Plusgymnasiet. 

9. Vilket år tar du studenten? År 2015

10. Något jobb? Ja. 

11. När ska du sova ikväll? Snart. 

13. Duschat idag? Ja!

14. Kramat någon idag? Ja!

15. Pussat någon idag? Japp.

16. Vad har du ätit? Mat.

17. Dagens klädsel? Svarta Jeans, militär grönt linne, vit skjorta och skinnjacka. 

19. Dagens sötnos? Sebbes nya Katt!

20. Dagens roligaste? Haha vet inte!

21. Har du många vänner? Beror på vad man menar med vänner, men har en hel del kompisar. 

22. Hur många har du kysst? Haha ja du. 

23. Vem kramade du senast? Elin.

24. Hur många vill du ha sex med? HAHA ingen mer. 

25. Hur många har varit otrogna med dig? Hmm många.. 

27. Har du pojk-/flickvän? Nja inte direkt men vem vet.

28. Vem pratade du med i telefon senast? Sebbe. 

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Sebbe " jaha oki :-P " . 

 

FAVORIT:

30. Skor? Klack, Boots och Sneakers. 

32. Låt? So Sick med Ne-Yo.

33. Mat? Hmm SUSHI! 

34. Dryck? BURN!

37. Stad? Paris.

38. Land? USA. 

39. Ämne i skolan? Hälsopedagogik. 

40. Godis eller chips? Chips. 

 

SENASTE

 41. Personen du kysste? Mitt allt. 

42. Gången du spydde? För 2 veckor sen. 

43. Personen du skratta åt? Haha oj oj .. 

44. Gången du grät? Söndags. 

45. Pizzan du åt? Vesuvio. 

46. Gången du var i Göteborg? Var 7år. 

47. Gången du var i utomlands? Den 17 Juli 2012. 

48. Gången du var full? 2 veckor sedan. 

49. Gången du var hög? hahhaha de du. 

50. Personen som såg dig gråta? Mitt hjärta. 

 

ANTINGEN ELLER:

 

52. Hund eller katt? Båda.

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Båda.

54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel!

55. Singel eller upptagen? Hmm dejtar. 

57. Facebook, Twitter eller Insta? Facebook.

58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad så klart. 

59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel p.g.a min stora syster Luiza. 

60. Svart hår eller blont?  Svart hår. 

61. Blåa ögon eller bruna? Bruna. 

62. Choklad eller lakrits? Choklad. 

63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger. 

65. Coca-Cola eller Fanta? Fanta. 

66. Pizza eller kebab? Pizza.

67. Randigt eller prickigt? Randigt. 

68. Älska eller älskas? Båda.

69. Leva eller dö? Leva, man är död längre. 

 

ANTAL:

71. Personer du hatar? Finns några. 

72. Personer som sagt jag älskar dig? Min familj, Steffie, Mitt hjärta, Min bästis Sebbe.  

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Mitt hjärta. 

74. Glassar du ätit på en dag? Hmm 5. 

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ska kanske till Bråvalla. 

76. Gånger du haft minnesluckor? 3 gånger. 

77. Piercingar har du? Naveln, örat. 

78. Personer du saknar just nu? Mitt hjärta. 

79. Gånger ditt hjärta brustit? Behöver inte ens nämna hur många gånger det har hänt, för många. 

 

VEM:

 

80. Vill du kyssa nu? Mitt hjärta. 

81. Ska du träffa imorgon? Elin, mitt hjärta. 

82. Sjöng du senast för? Haha hemligt. 

83. Hade du senast en konversation med? Mamma. 

84. Spelade du tv-spel med senast? Minns ej.. 

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mitt hjärta. 

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Hahaha oj oj finns en.. 

87. Förtjänar att dö? Ingen. 

89. Vill du sova brevid inatt? Mitt hjärta. 

 

VAD:

90. Gör dig glad? Han. 

91. Gör dig ledsen? Lögner, oäkta vänner.. 

92. Vad vill du helst göra nu? Vara utomlands. 

93. Önskar du att du slapp? Denna vår kyla & ha sommarväder. 

94. Vill du ha nu? Mys. 

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Tattoo presentkort & Money. 

96. Längtar du till? Mallorca & Paris (16maj åker till Mallorca sen Paris därifrån). 

97. Tycker du om dina betyg? Nej!

98. Ångrar du i ditt liv? Nej!!!

99. Är det bästa som har hänt dig? Att få så många små syskon som jag har & min familj & chansen att få träffa mitt hjärta än så länge.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback