Love is in the air!

 
 
 
Jag skulle vilja vakna upp bredvid dig precis varje dag & somna bredvid dig varje natt. 
Jag skulle vilja ge hela mitt liv till dig & mitt hjärta. 
Jag skulle kunna göra allt för dig om det är så. 
Jag vet vad jag känner just nu & det är otroligt varm känsla inuti mig & den känslan handlar om kärlek. 
Det är du jag tänker på all the time & varje gång jag gör det så ler jag både inombords och på utsidan. 
Vet inte exakt vad du känner för mig men jag kommer så småningom säkert få veta det. 
Jag kommer alltid finnas här för dig vad som än händer mellan oss & jag har starka känslor för dig. 
Jag har inte varit så här lycklig på väldigt länge. 
Jag vet att det kanske har gått fort, men ska vara helt ärlig kan inte styra mina känslor för dig längre.
Jag hoppas & vill fortfarande bara ha dig.. 
Låt tiden gå men jag är bara din baby. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback