Liv rädd

 
 
(Bilder tagna ifrån Weheartit.com)
 
När min kropp äntligen är på väg att bli bra igen så går man på ett besök på sjukhuset för att se om allt är ok för att man har haft värkar i hela livmodern, resultatet slutade med att jag har blåsor på hela min äggstock som jag har kvar. Tog bort min vänstra äggstock den 25 januari och nu kommer detta, blåsorna kan utvecklas till en större blåsa, det vill säga en Cysta. Jag vill inte gå igenom det där igen. Om jag får en cysta så kommer jag begära att de fixar cystan på en gång, för tänker inte vänta så länge som jag gjorde förra året då DOM sa att den försvinner säkert av sig själv, kom tillbaka om 3månader.. Det slutade med att de tog bort min äggstock då.. 
Att jag ska behöva vara liv rädd nu att jag kanske kommer få en til cysta och sedan gå runt ha en stor skräck att jag kanske blir av med min enda äggstock jag har kvar, är det värsta som finns. Jag vill inte bli steril, vi kunna ha mina egna barn, är så otroligt rädd att jag gråter som en idiot och så orolig att jag får kraftig huvudvärk, har kraftig magknip också.. Gynokologen igår sa att jag har kanske fått blåsorna ifrån mini pillerna jag började med för 3veckor sedan, slutat tagit dom nu och hoppas att blåsorna försvinner nu.. Jag ber verkligen till ALLA GUDAR att dom ska försvinna och att allt ska bli bra igen.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback