Kärlek

 
(Bild tagen utav Carro på Leklandet i Tyresö).
 
Har inte träffat min minsta lillebror på över 1år nästan och äntligen nu i veckan som var så fick jag träffa honom.
Han blev super glad och han kan gå nu och springa, glädje tårar var det i ögonen på mig hela tiden, speciellt när jag fick träffa lilla syster och båda mina små bröder. Men snart så åker dom igen och kommer sakna dom lika mycket som jag alltid gjort när de har varit borta. Älskar dom. 
 
Jag mår i alla fall bra, igår så gick det super med lilla Julia och vakande upp med ett leende på läpparna bredvid min sötnöt som också sov hos Syrran med mig.
Jag har en liten förkylning men den kommer gå över.
Idag får vi se vad som sker, vet inte ännu direkt vad som händer, men det får ni reda på senare sånt fall.
Imorgon ska jag till Vårdcentralen och kolla mina knän (ÄNTLIGEN)! Så får vi se vad jag har för problem nu då.
Nu ska jag plugga vidare.
Ha det bäst så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback