Denna dag

 
Jag såg att jag hade fått B på ett utav mina prov och blev genast glad på tunnelbanan, då jag var på väg att möta min kära haha. Innan vi skulle till C och mina små syskon o den familjen innan dom skulle åka haha. 
Jag hoppas ni har haft en bra dag för min dag har varit både upp o ned. Kommer sova hos mitt hjärta ikväll och imorgon måste jag sova hemma, jag sköter skolan, sköter mig själv osv men ändå så får jag skäll och allt.. Första  gången jag faktiskt tar riktigt stort ansvar för mig själv och gör allt som man gör när man ej bor hemma. 
Men får skäll ändå osv hela tiden, för precis för allt. 
Men orkar faktiskt inte bry mig längre.. 
Jag hoppas ni har haft en bra dag i alla fall, jag ska snart lägga mig och titta på film eller en serie med hjärtat mitt. 
Vi ses imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback