Bakis

 
 
(Bild tagen sen 1månad tillbaka eller något). 
 
 
Fy fan vad jag vaknade upp med en riktig hangover. 
Typ aldrig dricka mera känns det som men jag vet själv att det kommer ske igen haha. 
Jag som alltid brukar vara duktig på ta hand om mig innan jag går o lägger mig så jag ej får en hangover. 
Men det verkar inte fungera längre. 
 
Jag mår annars bra men saknar mitt hjärta otroligt mycket att det gör ont i hela kroppen, men imorgon så kommer jag få tillbringa kvällen med honom och få ligga bredvid honom. 
Jag hatar att sakna någon så mycket att det gör ont i hela kroppen. 
Han är på företagsfest med hans jobb idag så han kommer inte kunna skriva så mycket till mig, vilket är synd tycker jag och jobbigt. Men vad ska jag göra, man får leva med det.. 
 
Ska faktiskt nog bara vara hemma ikväll tror jag men vi får se.
Kanske blir ändrade planer. 
Vi ses senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback