2013-04-13

Igår kvällen blev inte så lyckad som jag hade hoppats på, jag kunde sen ej somna p.g.a jag var besviken på mig själv att jag var onykter igår framför personen som verkligen betyder något för mig. 
Det var inte roligt alls och som jag ser det nu så kommer jag inte vara onykter framför honom längre. 
Usch är verkligen besviken och speciellt förbannad! 
Vaknade i alla fall inte upp med bakis fylla, för att jag drack en hel del vatten igår och ett glas mjölk innan jag skulle sova hehe, brukar ej få en hangover då. 
 
Idag vet jag inte hur jag ska lösa allt med mig.. 
Steffie behöver sitt Sl-kort och jag ska iväg vid 3 & kan inte dra tidigare för att lämna det p.g.a jag tvättar och måste hänga upp den tvätten som är klar då. Sedan måste jag röra mig mot min halv kusin som vi ska vara hos idag. 
 
Jag undrar dessutom hur jag ska komma dit men det är en annan femma. 
Får lösa det på något sätt eller något.. 
Brosan har ju bil, men frågan är om han verkligen vill slösa bensin på att åka till Tyresö & sedan tillbaka? 
Slöseri med det tycker jag, men man kan alltid fråga människan. 
 
Ikväll får se vad planerna blir, förmodligen blir det att ta det lugnt. 
Måste förbi mitt hjärta imorgon och sedan åka mot jobbet. 
Jag mår annars bra tror jag i psyket haha, men på utsidan är allt fucked up.. 
Knäna vill inte som jag vill, min rygg gör fortfarande ont och jag måste komma igång med träningen så snart blir det hårda tag, tänka på vad jag ska äta. Ingen läsk mitt i veckan, inge godis, inge snacks men det jag kan äta mitt i veckan är torkat godis och naturgodis.. Det funkar och jag kan dricka Coca Cola Zero, men den är inte så god.. Så det får bli tråkiga tag. 
 
Nu ska jag försöka få i mig något att äta och sedan får vi se vad dagen slutar med.. 
Antar med KAOS.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback