2013-04-05

        
 
Igår gick dagen bra, jag träffade Angelica & vi var inne i stan. 
Hittade en hel del nya grejer, jag fick en ny navel piercing och den är ljusblå med stenar på. 
Jag mår i alla fall bra är på väg att bli bättre, är halft döv fortfarande men bara på vänstra örat. 
Jag undrar när det kommer gå över, funderar på att köpa sinova som öppnar upp näsa,öra och hals. 
 
Idag ska jag städa lite här i hjärtats rum för hans syster och lilla Olivia kommer hit ikväll o vi ska titta på film. 
Dessutom ska vi klättra innna så vi får se hur det kommer bli med mina naglar, jag tror jag måste fila ned dom rätt så mycket, tur som har man ju fler utav dom naglarna jag har på mig nu. 
Jag skulle egentligen hitta på något annat idag men det blev ändrat. 
Ska snart göra mig i ordning också, vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. 
Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback