Orkar inte!

Seriöst varför ska jag ha paranoi noja? 
Jag tror hela tiden att det är något, så min kropp ställer in sig på att de är något, vilket jag inte gillar.. 
Måste verkligen gå och prata med någon nu. Jag klarar inte av det här mera.. 
Gråter snart, men kan inte heller göra det, då kan jag inte ens andas.. 
Vet inte vad jag fan ska göra.. Jag vill inte må såhär. 
Jag hatar det här, men när jag är med Robin så har jag inga problem och tänker inte på det. 
Jag vill må bra, men nu när jag har hjärtklappning så tänker jag mer på det och därför får jag det. 
Har en smärta i hela bröstkorgen och vänstra sidan av bröstet. Jätte jobbigt. 
Men hoppas jag får en snabb tid till psykologen, annars så åker jag utomlands till min pappa och tar ledigt 1vecka. För att ta det lugnt och må bättre. 
För orkar verkligen inte snart, har fan börjat fått självmordstankar. Ville hoppa idag framför tåget. 
Men missade för jag tittade på min mobiltelefon, Jag orkar inte snart. 

Kommentarer
Postat av: Gurleen

Hjärtat tänk inte så jag förstår hur du känner just nu men du måste få bort dessa tankar! Jag vill absolut inte förlora dig! Så länge som jag har känt dig så vet jag att du är en stark person och jag vill att du ska fortsätta vara det! Tänk bort dessa tankar och försök se dom fina sakerna i livet även små sakerna. Saknar dig enormt vi måste höras <3 <3 <3 <3 <3

2012-09-15 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback