Jag vet inte.. 2012-09-03

 
 
 
Jag vet inte hur jag mår egentligen. 
Har kvar en jävla Cysta och den har bara blivit större och den gör ont då o då. 
Har fått mer problem med mna knän nu, är helt svullen på mitt vänstra knä och hela mitt ben. 
Mår sådär, jag och Älsklingen pratade lite om vad som bekymrat mig lite. 
Men det blev bättre och som vanligt fick han mig på bättre humör och hoppas att jag fick han på bättre humör. 
Jag börjar halv 10 imorgon, så det blir lite sovmorgon för mig, tack och lov. 
Vet att jag klagade på att jag inte gick i skolan för 2veckor sen. 
Men nu har jag Fan ångrat mig! Är så in i helvete skoltrött så det stänker om det. 
Vet inte vad jag ska göra. 
 
Samtidigt så mår jag dåligt och går runt och tänker för mycket på allt. 
Jag måste besöka en läkare nu om mina knän så de får at en rejäll undersökning, för först sa de att det bara var slatter. Men jag tror inte ett skit på det. Det är något som inte stämmer. Så måste kolla upp det. 
Och sen har jag återbesök om min Cysta jag har i November! (Seriöst de sa att den skulle gå bort, om det inte gjorde det så skulle de göra operation), Men vad fan har hänt!? INGET! Nej Stephanie du får komma på återbesök i November. Men aja jag orkar inte. 
 
Ska sova nu i alla fall, ha det bäst! 

Kommentarer
Postat av: dj

Allt kommer ordna sig!

2012-09-04 @ 15:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback