Hatar att bryta ihop framför mamma.

 
 
 
 
vet inte hur mycket jag har gråtit idag faktiskt. 
Jag vet inte hur jag ska klara mig mera, vet inte hur jag ska tänka och komma på rätt tankar och bättre humör. 
Är trött hela tiden och orkar inte, för jag gråter bara och gråter hela tiden nu. 
Jag vill vara den där tjejem som var glad hela tiden förut. 
Inte den ledsna steffie. Jag orkar snart inge mer. 
Ska försöka vara för mig själv nu i 1månad och bearbeta hur jag mår och träffa en psykolog. 
Måste få prata med någon nu, För annars orkar jag inte. 
Jag Vet att jag kanske inte ska skriva orkar inte, men sanningen är att jag faktiskt inte gör det snart. 
Jag är så himla trött på allt! 
Finns så mycket jag skulle vilja skriva ner om.. 
Jag mådde skit i början av sommaren för jag gjorde en jävla grej som fick mitt hjärta att gå i tusen bitar! 
Vet inte hur jag ska må bättre, att jag mår dåligt går ut över mitt hjärta och det är inte bra för min ålder. 
Men vem vet vad som händer... Önskar att jag kunde vara den glada steffie. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer tider då man måste gråtta ut! T.o.m dom starkaste gråtter! Men är det inte bättre att prata ut med någon nära vän till dig som kanske kan förstå dig bättre än en psykolog;

2012-09-13 @ 02:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback