En sak är klar. (glömmer inte).

 
Kommer aldrig glömma den jobbiga och roliga resan i somras i Riga. 
Vi hade lite otur med vädret kan man säga men vi hade roligt ändå. 
Kommer ihåg när vi var på stranden att det blåste rätt så mycket, så vi fick enormt mycket sand på oss haha.
Så det var bara att vara i vatten då, men iskallt tyckte jag att de var. 
Men jag kommer inte glömma mina resor som jag har varit med om under detta år. 
Men år 2012 är inte slut ännu, hoppas jag kan åka utomlands något mer i år. 
 
Jag kommer också ihåg när vi åkte den där jobbiga bussen till tävlingsbanan. 
Blev skrämd hur många gånger som helst utav Dominik och sket på mig varje gång. 
Haha alla tyckte det var roligt förutom jag då o då. 
Dessutom så var det någon annan på tävlingen som mådde inte så bra, så den personen fick åka till sjukhuset för att kunna må bättre. Vilket var bra. Men tyckte så synd om den personen eftersom han/hon är otroligt duktig på åka skateboard/longboard. Och vi hade otur med vädret ju, eftersom det blir otroligt svårt att tävla och åka, när det är blöt i marken. Man kan skada sig allvarligt om det inte är torrt på marken. 
 
Så alla vi fick stå och släpa med fötterna haha, såg ut som om vi var pingviner haha. 
Men roligt var det. Haha vi kom nog hem därifrån klockan 23:00 på kvällen till hotellet. 
Både jag och Alexandra var trötta så vi somna på en gång. 
Eller rättare sagt hon somna, mamma somna och pelle. 
Inte jag. 
Visste inte varför jag inte kunde somna när jag var i Riga, men det kan ju bero på en sak. 
Men det hör till det förflutna nu. 
 
Vi kom hem hela i alla fall. 
Inga skador haha. 
Men glömmer inte Riga 12/7-2012 till 17/7-2012. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback