våga ta bilder.

 
 
 
Våga ta bilder på dig själv och lägg upp.. jag vill få bort så mycket på min kropp. 
Så varje gång jag tar en bild så döljer jag alltid något jag vill få bort på min kropp. 
Rumpan vill jag ska bli stadigare. 
Få bort fettet på sidan av mina höfter. 
Få bort fett på armarna/tricepsen. 
Och bli smalare om midjan. 
Dessutom vill jag bli smalare om magen. 
Så jag har höga mål på min kropp nu. Innan detta år och innan sommaren 2013 ska jag lyckas med min kropp. 
 
Så är det bara. 
Nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag möta Steffi i T-Centralen. 
Vi tar förmodligen en fika tillsammans, sen får vi se vad som sker. 
Kanske en fest ikväll? haha. 
Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback