Trött men måste upp...

 
 
(En gammal bild ifrån förra året i oktober). 
 
Godmorgon på er alla! 
 
Jag somnade rätt så sent igår för att jag låg och tänkte. 
Var sjukt besviken på en viss person också så det var väldigt svårt att sova. 
Men till slut så somnade jag. 
 
Jag mår i alla fall rätt så bra idag, har lektion klockan 13:00 i klassrummet och inte på Zinken. 
Så vi får se, vi ska tydigen ha orientering i Tanto, haha yeah right att jag ska vara med på orientring. 
Det värsta jag vet, men ändå så kan jag läsa kartan haha. 
 
Slutar vid 3 någon gång så efter sista lektionen så drar jag hemåt och lämnar datan och drar mig in till stan för att möta Steffie, sedan drar hon och jag till Rådis. 
Hoppas ni får en toppen dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback